carolinailondon.blogg.se

Glad

Idag är jag ovanligt glad :) är egentligen ingen speciell dag men är bara på riktigt bra humör. Vaknade upp bredvid Shire och det är alltid mysigt, sen gick jag å handlade lite på den supermarket som ligger där han bor och hittade både blåbärsbagels och den yoghurten som hans familj alltid har hemma som jag älskar, har letat och letat men inte hittat nån av de produkterna nånstans omkring där jag bor. Dessutom är jag ledig idag, solen skiner för 3:e dagen i rad, och imorrn kommer Rhea, Averil och Sam hit till London så vi ska ha en liten ACE-reunion igen :) sen blir det inflyttningsfest hos Shire å hans roomies på kvällen. Bra helg alltså!
 
Det som hänt sen senast är att jag var hos Shire i lördags, hade bara en mysig hemmakväll. På söndagen var jag på Brick lane market med en tjej jag pratat med på internet, Matilda heter hon. Vi hade det jättemysigt, vi klickade mycket bättre än den anda tjejen jag träffade för några veckor sen. Tråkigt nog flyttar hon hem till Sverige igen om en månad dock. I måndags var jag och åkte skridskor med Julia, och åt middag ihop innan. Var mysigt! Det var julpyntat men de spelade ingen julmusik vilket vi var lite besvikna över. Jobbat mån-tors, ledig idag och imorrn å sen jobba söndag igen men bara 12-16.30 så går nog bra även om jag är lite bakis :)
 
Återkommer väl efter helgen med en redogörelse för lördagens festligheter, ikväll blir det nog hemmakväll iaf.
 
Lite bilder från i måndags
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: