carolinailondon.blogg.se

Host host

Har inte orkat blogga förrän nu, men ni verkar ha överlevt ändå :) får se hur länge den här bloggen kommer hållas vid liv!
 
Har vart halvrisig hela veckan, hostan har gjort comeback och har dessutom varit rätt så snorig så har ätit och sen slängt mig i säng direkt när jag kommit hem från jobbet hela veckan. Idag har jag varit ledig dock, bytte med en tjej så jag jobbar söndag istället. Är julmarknad i svenska kyrkan i helgen och hon jobbade alla dagar så hon skulle inte kunnat gå annars, och hon var snäll och bytte ett pass med mig förra veckan så ville vara snäll tillbaks :) imorrn ska jag och Shire gå på marknaden iaf, ska bli så mysigt!
 
Hade en jättebra lördag iaf, mötte upp alla i Richmond som ligger en bit utanför London, för att vandra runt lite i en enorm park där som heter Richmond park. Där finns massor med hjortar och vi lyckades få syn på en del :) sen gick vi till en mysig pub där vi käkade och drack några öl innan vi delade på oss och möttes upp senare igen hemma hos Shire. Kom en hel del folk, många som jag aldrig träffat förut. Vid halv 12-tiden skulle vi plötsligt ut dock, en av Shires flatmates ville till ett ställe som inte skulle ligga så långt bort, men det visade sig ta säkert en halvtimme att gå dit och när vi väl kom dit så var det jättelång kö. Så jag och Shire gick hem igen, med ett stopp på donken på vägen såklart ;)
 
Ikväll är jag bara hemma och vilar, behövs efter den här veckan även om jag inte hade mått dåligt också. Har vart så mycket att göra på jobbet den här veckan, har fått flera stora leveranser inför jul och igår sålde vi mer än dubbelt så mycket som vi brukar göra en vardag i.o.m att det var marknad i kyrkan (den ligger ca 5 min gångväg från den svenska butiken). Så vi har alla varit väldigt trötta den här veckan på jobbet. Ledig imorrn också som sagt, ska ev. ut på kvällen om jag inte mår sämre imorrn igen, men ska definitivt gå på marknaden iaf :)
 
Förutom att vara risig och haft en stressig vecka på jobbet har jag även råkat spräcka min skärm på mobilen :( den går fortfarande att använda dock som tur är men ändå sjukt störigt! Några veckor kvar bara dock tills jag kan låsa upp min iphone 5:a och använda den istället som tur är. Imorse spillde jag ut te över hela sängen också, plus att det har vart tjaffs i lägenheten. Verkligen ingen bra vecka för mig det här haha. Hoppas ni har haft det bättre!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanna
skriven :

Men hallå, vadå "får se hur länge den här bloggen kommer hållas vid liv". Klart den kommer hållas vis liv tills du kommer hem! Hur ska man annars få veta vad du gör där borta?

2 Lisa
skriven :

Hoppas du bloggar massa! Inte för att jag är så bäst på det själv men ;) Tänker på dig, och saknar dig!