carolinailondon.blogg.se

Första veckan som Londonbo avklarad :)

Inte så många kommentarer här, men sen tänkte jag efter lite å jag är ju själv sjukt dålig på att kommentera, men det betyder ju inte att jag inte tänker på er för det gör jag! Känns bara så surrealistiskt på nåt sätt att jag faktiskt bor här nu, i ett annat land, i en stad där det bor 16 miljoner människor. Lite som att det är en parallell värld typ. Får se när man fattar att det här är mitt nya liv!
 
Börjar lära känna tjejerna i lägenheten bättre också, ikväll hade vi tacomys tillsammans :) de två yngsta är lite halvgalna och har typ skrattat ihjäl mig åt deras äventyr i helgen när de var ute. Lisa, tänk våra äventyr fast 10 gånger värre haha! Emmelie och Emilia som är de andra två tjejerna är lite lugnare. Emilia jobbar ganska mycket så har inte hunnit prata jättemycket med henne än, men hon är från Täby iaf och hon känner en gammal klasskompis till mig, världen är liten. Emmelie är nog rätt lik mig, kanske lite åt det tystare slaget, men absolut inte blyg för det. Hon väntar också på att få börja jobba som jag så vi är väl de två som är mest i lägenheten just nu.
 
Shire har vart här lördag-söndag också. Vi var ute å åt igår på ett hamburgerställe, inte typ mcdonald's utan mer friday's eller hard rock café liknande. Det hela gick på 28 pund, så ca 140 kronor var och då var mat, dricka, extra tillbehör (pommes frites och cole slaw) och dricks inräknat. Det mesta är lite billigare här vilket är skönt. Köpte body butter (iof halva priset men ändå) för 6 pund (60 kronor) förra veckan, sjukt! En meny på mcdonald's kostar typ 45 kronor.
 
Nåt mer ni vill veta? Svårt att veta vad som är intressant för er att läsa om :) Carolina har gått å lagt sig så ska strax stänga av datorn. Imorrn ska vi följa med Emmelie på en photoshoot som en random kille i mataffären ville ha med henne på. Vi sa att hon inte fick gå själv så nu följer alla tjejer i lägenheten med (utom Carolina som jobbar) haha. Spännande!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanna
skriven :

Jag är dålig på att kommentera så här får du en till! Vill för övrigt höra om aaaallt! Ingenting är tråkigt att läsa om. ;-)

2 Kajsa ♡
skriven :

Kul att du verkar trivas så bra :)

Jag efterfrågar BILDER :D

3 Lisa
skriven :

Åh, jag är värdelös på att kommentera, haha, men kikar typ ooooofta för att se om du uppdaterat!! Är så nyfiken. Lär inte vara aktuellt för oss att åka och hälsa på (hahahaha) men hoppas du kommer hem snart å hälsar på (jul??), saknar dig som sjutton. Puss!

Svar: Haha ja kanske inte i vår lägenhet iaf ;) men ni kan ju komma över en weekend utan barnen? :) vet inte än hur det blir i jul, men måste hem nånting å hämta mer kläder haha! Puss
Carolina Davidsson

4 Caroline
skriven :

Jag har inte förstått hur man kommenterar förens nu (piiinsamt).. Du verkar ha det riktigt bra! - Å snart hälsar vi på!! Efterfrågar fler bilder - men ej sådanna på läskiga huvuden. ;) <3

Svar: Längtar!!!!
Carolina Davidsson