carolinailondon.blogg.se

Ny vecka i London

Kanske dags att skriva nåt här igen! Har ju hänt litegrann sen sist. Carolina kom hem först på måndagen haha, och inatt har hon också sovit borta.. Hon är verkligen ute på äventyr! Försöker para ihop henne med Rory nu iaf, får se hur det går ;) 
 
I måndags var jag å provjobbade lite för butiken också, blev inslängd mitt i en leverans men det är jag ju van vid sen Max. Jobbade bara några timmar så hann kanske inte med att lära mig så jättemycket, men jobbade igen idag och då fick jag lära mig desto mer. Fick stå själv uppe i butiken ganska mycket också, så de måste känt att det gick så pass bra för mig att de vågade lämna mig ensam, och det är ju bra :) tjejerna som jobbar där (är dock inte så många, tror det är typ max 10 st som jobbar där totalt) verkar härliga allihop, har dock inte träffat alla än. 7 december är det tydligen julfest också, kul!
 
Var på bio igår med Shire, såg Captain Phillips, absolut sevärd! Tom Hanks har huvudrollen och han är ju alltid bra. Innan det var vi på Vapiano också, gott gott. Känns underbart att kunna träffa honom varje vecka helt plötsligt, och kommer bli ännu skönare sen när han flyttar till en lägenhet där han har ett eget rum. Än så länge känns allt bra om inte bättre än innan iaf, men har ju kanske inte riktigt kommit in i det här med att ha ett normalt förhållande än heller :)
 
Ligger i sängen å slappar lite nu, Carolina ville att jag skulle komma å hänga på hennes jobb efter att jag slutat, men är rätt så trött nu efter första riktiga jobbdagen på över en månad så skippade det.. Ska jobba fredag å lördag också plus förmodligen gå ut på lördag för att fira Emmelies födelsedag så måste vila för å orka med haha.
 
Slänger in lite bilder från hur det ser ut där jag brukar springa nuförtiden :) ligger en stor park precis där vi bor som heter Regent's park, där även London zoo ligger (ser dock inga djur utifrån), som är perfekt att springa i. Sjukt mycket fågelbajs från alla fåglar dock haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanna
skriven :

Kul med lite bilder! :-)