carolinailondon.blogg.se

Hemlös

Ja det där med att hitta nånstans att bo asså.. Det verkar totalt omöjligt. Vetefan vad jag hade gjort om jag inte hade kunnat bo hos Shire tillfälligt. Sen jag bestämde mig för att börja leta ihop med Sanna och Denise har vi varit på ganska många visningar, och hittade ett ställe som vi gillade jättemycket, problemet var att det var 4 sovrum så det låg lite över vår budget. Så vi anmälde intresse och föröskte febrilt leta efter en fjärde person som skulle vilja flytta in, men medan vi visade ett antal personer huset så la någon annan ett högre bud än oss så landlorden bestämde sig för att välja dom istället :( så ni är vi tillbaks på ruta ett.. Sanna och Denise var och tittade på ett ställe idag som de gillade (dock inte lika mycket som det förra, men vi har insett att det nog blir svårt att hitta nåt som är lika fint som det), också det med 4 sovrum dock så ska se om vi kan hitta en till person i helgen nu. Börjar bli så less på detta! Men nu är ni uppdaterade iaf.
 
Är ensam hemma hos Shire nu, de andra är ute och firar Rory (en av killarna som bor här, som fyller år idag av alla dagar). Vi tyckte inte vi behövde fira så mycket idag eftersom vi har 1-årsdag om ungefär en vecka, men han sa att han inte skulle vara ute så länge ändå så hoppas han kommer snart. Har städat badrummen här så länge, så fruktansvärt snuskiga.. De har städat där EN gång sen de flyttade in i oktober, förstår inte hur man kan leva så. Köket skulle också behöva en rejäl omgång men det orkar jag bara inte med nu.
 
Ska fortsätta se sista avsnittet på säsong 1 av Bron nu, blivit helt beroende, så bra! Se den.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanna
skriven :

Tycker det är lite snålt med uppdateringar. :-( Hur går det med lägenhetsletandet?