carolinailondon.blogg.se

Sweden!

Japp ett tag sen jag skrev igen. Var jätteskönt att vara i Sverige igen :) men jag kände ganska fort att jag faktiskt längtade tillbaks hit, vilket på sätt å vis var ganska skönt. Känner mig ganska klar med Sthlm. Kommer nog sakna Sverige mer i sommar dock. Var jobbigt att åka i söndags ändå såklart, för man vet ju att det dröjer ett tag innan man ses igen. Hann iaf med en del, både frossa i hushållsost och loka/ramlösa som jag hade längtat efter, och äta på Max (2 gånger haha). Förutom mysa med familjen träffade jag även Annika, Caroline, Karin och Amanda :) inte alla på samma gång dock. Var så härligt att se alla igen. Såg Hundraåringen också, riktigt bra tycker jag! Iaf, hoppas jag klarar mig ett litet tag med den här dosen av Sverige, å så hoppas jag att nån kommer å hälsar på snart! ;) Det tråkiga är ju att jag inte kunde träffa de som inte bor i Sthlm, och så kommer det ju tyvärr bli de flesta gångerna jag åker till Sverige antar jag. I sommar kanske man kan ta en lite längre tripp, eller åka två gånger, vi får se!
 
Den här veckan har jag tagit tag i lägenhetsletandet ordentligt, sprungit på en del visningar, fått nej hos alla :( har anmält mig till ett event som heter speed flatmating nästa vecka dock, där man kan träffa andra som letar efter rum och personer som hyr ut rum, så hoppas det kan ge nåt! Shire fixade ju sitt boende genom ett sånt event så det funkar ju uppenbarligen.
 
Ikväll ska jag bara mysa hemma, jobb imorrn sen får vi se vad som händer på kvällen. På söndag ska jag å Shire träffa Alex och Julia å äta lunch på nån pub, blir nog mysigt! Ska även på åtminstone en visning.
 
Det får va allt för den här gången tror jag minsann!

 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: