carolinailondon.blogg.se

Neverending story

Ja jag är värdelös på att blogga, men känns inte som det finns så mycket kul att skriva om. Jag och Denise har lessnat på Sanna nu, så vi letar inte tillsammans längre. Orkar inte dra historiren om det inte finns nån som är jätteintresserad av att höra vilket jag tvivlar på haha. Jag och Denise var iaf på en visning idag, vi är lite kluvna dock för det fanns inget vardagsrum (dock sittplats i köket plus stor bakgård) och badrummet ligger liksom bakom köket så man måste gå igenom köket för att komma dit. Sen kommer vi inte veta vilka vi flyttar in med (det är ett hus med 5 sovrum och alla är lediga nu) så det känns lite risky. Men vi ska på varsin visning på eget håll ikväll också så får se hur dom går innan vi bestämmer oss. Börjar bli lite smått desperat för det känns lite som att jag har stannat här alldeles för länge nu, var ju inte alls planen och jag känner mig typ bara i vägen även om det säkert inte är så.
 
Händer ju lite annat kul i vardagen iaf som tur är. Var ute och åt igår med Carolina och Emmelie, två av mina tidigare flatmates :) var mysigt, saknar dom. Var ute i fredags med Shire, Alex, Julia och en svensk kille som också var med i USA, som precis flyttat till London. Var på nån tysk pub där man kan dricka 1 liter öl haha, så sjukt mycket öl. Drack två sen var jag inte så nykter längre ;) tror inte jag skrivit nåt här heller om att jag ska till New York i maj!! Med Shire, hans mamma och hans bror. Ska bli underbart, New York har alltid stått på listan över ställen jag vill åka till. Shires mamma betalar boendet och hon har även betalat Shires flygbiljett, så han betalade lite av min biljett, så totalt betalar jag 280 pund!! Har verkligen en fantastisk svärmor.
 
Hoppas på att återfå blogglusten igen när boende har löst sig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanna
skriven :

Åh vad roligt med New York! Och vilken snäll svärmor. :-) Vi har tänkt hälsa på snart också.. Är ju dock lite svårt nu när Calle precis börjat på nytt jobb. Så han får "känna av" lite först.. Men planen är att hälsa på i vår, och sen kanske igen i slutet av sommaren?! Vi har ju båda stabil inkomst nu så det stoppar ju oss inte så värst. Är mest att ta ledigt som kan bli lite krångligt. I alla fall för Calle (jag arbetar ju efter den bästa "uppfinningen" någonsin - årsarbetstid).

2 Lisa
skriven :

Vilken söt kommentar, vi saknar dig! Å hoppas såå att du o Shire tar en romantic skåneweekend inom en hyffsat snar framtid :) eller att ni/du iaf är i Sthlm när vi är det i sommar, kanske en grönankväll... om det lyckas tajmas in ja ;) Hur är det med er? Skriv gärna en uppdatering snarast.. Puss vännen!