carolinailondon.blogg.se

Intervju!!!

Hurra! Fick erbjudande om att komma på intervju på katthemmet i London, så glad!!! Åh mitt drömjobb typ! Nu ska jag ägna en vecka åt att förbereda mig så att de anställer mig fastän jag egentligen saknar vissa kvalifikationer. 
 
Snaaart helg också, har typ 100 pund att leva på till den 30:e dock så blir en lugn sådan :) 30:e är ju dessutom en måndag så sista helgen där kommer bli fattig.. Men sen är det december! Gud vad jag älskar december och julen. Jag och Shire har bestämt att vi ska köpa en liten julgran, även om vi inte kommer fira jul i vår lägenhet. Men fatta vad mysigt ändå :) sen åker vi till Brygge i Belgien på julmarknad den 12:e december, det var min födelsedagspresent. Jisses vad jag längtar. Vi har inte varit iväg nånstans bara vi två sen vi åkte till Stoke on trent i januari (Shires födelsedagspresent/julklapp) så det ska bli underbart. Vi har fått gratis färjebiljetter (nån fördel ska man väl ha när man jobbar här), och så ska vi hyra en bil och köra dit. Shire får köra dock, blir ju en vänsterbyggd bil i högertrafik så det vägrar jag haha..
 
Ska fortsätta läsa på om Battersea dogs and cats home nu, åh vad jag vill ha det jobbet!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: