carolinailondon.blogg.se

Helgen som gick och veckan som kommer

Haha det är nån liten envis typ som går in här ibland märker jag, kul för dig att jag har börjat uppdatera igen ;)
 
Hade en bra helg! Lite eftermiddagspubande på lördagen, varför gör man inte det oftare? Kommer tidigt nog för att få ett bord och sen åker man hem, äter middag och däckar, men i lagom tid så att inte hela söndagen är förstörd. Perfekt! I söndags var vi nämligen på IKEA, då kan man minsann inte vara bakis, då blir ju hela vistelsen förstörd! Köpte iaf en bokhylla och köksbord, så nu känns det lite mer hemtrevligt hos oss :) mamma å pappa kommer ju nästa helg så vi tänkte att vi kunde äta hos oss nån kväll, och då är det nog inte så populärt om vi placerar dem runt soffbordet.. Blir även första mötet för dem och Shires mamma som absolut ville komma till London och träffa dem när de är här :) 
 
Innan dess ska jag dock hinna med pubquiz med Julia och Alex ikväll, pub imorrn med Kasia och Paula och sen ev. träffa en svensk tjej på fredag som jag inte träffat förut, lyckas ju alltid bonda med folk som flyttar tillbaks till Sverige, så typiskt! Så hoppas att om vi har kul ihop att hon ska stanna.
 
Har även bokat en resa till Dublin! Lyckades hitta billiga biljetter, och Emmelie är ju där just nu och pluggar så tänkte slå två flugor i en smäll! Har ju aldrig varit på Irland tidigare så det ska bli kul. Vi har även planerat att ta bussen upp till Belfast, längtar! 
 
Nu är jobbdagen snart slut, tack och lov. Hur ska jag nånsin kunna jobba nånstans där jag faktiskt måste jobba igen? Är så van vid att surfa runt på facebook, bloggar, instagram, kolla på serier, läsa böcker o.s.v o.s.v på arbetstid nu så får väl en chock när jag börjar nånstans där det inte finns tid till det. För att väga upp så var ju faktiskt juli förjävligt (för lite folk med för mycket att göra) men det vore ju trevligt att ha lite mer att göra kanske..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: