carolinailondon.blogg.se

Still homeless

Sorry för kass uppdatering, men finns inte så mycket att skriva om. Vi har fortfarande ingenstans att bo, men vi hoppas för allt vi är värda att vi har ett ställe på G, samma som jag skrev om i förra inlägget (inte det som vi gillade asmycket tyvärr). Vi väntar bara på att en fjärde tjej ska bestämma sig, förhoppningsvis gör hon det imorrn efter att hon har varit på en andra visning. Vill bara att detta ska vara över.
 
Just nu ligger jag i sängen å tycker synd om mig själv, mår inte så bra. Gick hem tidigare från jobbet. Hade en hemsk hosta för nån vecka sen som kommit tillbaks, plus att jag nog har lite feber. Inte så snorig iaf som tur är. Vi verkar föra det vidare till varann på jobbet för vi alla har haft ungefär samma sak nu i omgångar. Har iaf köpt hostmedicin nu efter att Shire tjatat på mig. På tal om Shire har vi ettårsdag på onsdag, då ska vi gå till den restaurangen där vi hade vår första dejt :) ska bli mysigt! Så nånting att se fram emot mitt i allt elände iaf!
 
Förhoppningsvis blir nästa inlägg lite gladare!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lisa
skriven :

Nu får du uppdatera, eller höra av dig till mig, för jag tänker på dig så mycket! Vill veta hur det går med allt, och när du kommer hem så man har en liten chans att få träffa dig! :) Innan sommaren? Eller ska jag boka en London-party-tripp? ;) Saknar dig mycket, mycket. Drömde om dig med, så nu tror jag vi måste ses snart alltså... :) Puss!