carolinailondon.blogg.se

Sista natten i lägenheten vid Baker street

Inatt sover jag sista natten här, känns kanske lite tråkigt men mest skönt. Så mycket problem som vi haft på sista tiden (eller ja, egentligen hela tiden) så fattar jag inte hur Anna & Jennifer ska orka bo kvar här. Iaf, ska åka över med första lasset till Shire ikväll, och ta nästa (och förhoppningsvis sista) lasset imorrn. Är dunderförkyld så energin är inte direkt på topp, men det får gå ändå. Ska träffa Denise imorrn, en tjej som jag jobbat med i den svenska butiken. Hon är också i behov av att hitta nånting nytt, har inte träffat henne ordentligt sen innan nyår så hade glömt bort det. Så nu ska vi leta efter nånting tillsammans, vi och en av tjejerna jag träffade förra onsdagen, en kanadensisk tjej som heter Sanna (som även är halvfinsk). Vi ska titta på en lägenhet på söndag, och sen tänkte vi försöka boka lite fler visningar imorrn jag och Denise.
 
Nu ska jag kanske ta en liten powernap innan det är dags att bege sig, strejk nu också på tunnelbanan så är lite halvkaos i London för tillfället!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanna
skriven :

Håller tummarna för att det går bra med lägenhetsletandet!

2 Lisa
skriven :

Lycka till!!! Puss!