carolinailondon.blogg.se

Glömsk

Har visst glömt av bloggen lite grann igen! Hade ju ett så långt uppehåll så det är väl lätt hänt antar jag..
 
Fortfarande lika uttråkad på jobbet dock.. Fick en förfrågan om att komma på intervju för ett jobb jag sökt på ett hund och katthem här i London, vart så glad! Sen insåg jag att jag hade sökt fel jobb, jag hade sökt på deras hem som ligger en bit utanför London, så det skulle bli alldeles för lång och dyr pendling :( de hade en tjänst för hemmet i London också så har sökt den med, så håll tummarna för att jag får komma på intervju där istället! Tyvärr lär det väl vara många fler som söker dit.
 
Hänt sen sist är väl annars att mamma och pappa har varit här, var så mysigt :) vi besökte en botanisk trädgård på söndagen som heter Kew Gardens som jag velat gå till länge, och sen var Shires mamma här på lördagen också, hon ville så gärna träffa dom. Så nu har vi det överstökat ;) mamma å pappa träffade bara Björns föräldrar en gång om jag inte minns fel så vi får väl hoppas att det blir fler möten den här gången! Förutom det har det inte hänt överdrivet mycket, är så luspank nu efter mycket utgifter under hösten så försöker mest att försöka undvika att spendera pengar haha. Nästa helg blir det väl en del dock när jag ska till Dublin och hälsa på Emmelie! Woho!
 
Annars var jag med om något lite obehagligt i fredags. Hade varit i Shoreditch (Londons "söder") och firat Kasia som fyllde år förra veckan, och tog bussen hem. Inte så långt från min station så kom det på en kille som satte sig breve mig, märkbart påverkar av alkohol och/eller droger. Först försökte han börja prata med mig men jag sa bara nej jag är inte intresserad, då började han försöka smeka mig på benet. Så himla obehagligt. Så jag sa bara "stop it" och sen flyttade jag mig till dörren och ringde Shire och bad honom möta mig. Usch. Borde typ gett honom en örfil, men man vet ju aldrig vad han skulle ta sig till då.. 
 
Nä ska väl fortsätta surfa runt på internet och försöka fördriva tiden..
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: