carolinailondon.blogg.se

Liten uppdatering

Ja man kanske ska skriva nåt i den här bloggen om vad jag gör också? Har tydligen inte gjort det sen i julas å det börjar ändå kännas som att det var ett tag sen nu. Åkte ju till Shire i Cheltenham i mellandagarna, var så mysigt. Äntligen fick vi lite tid att verkligen umgås mer än bara en kväll typ. Han sa själv också att han tyckte det var så skönt :) nyår firade vi i London, Elin som jag pluggade med i Lund var där med sin kille Daniel över nyår så de kom över och firade med oss (plus lite av Shires kompisar som han har pluggat med som också var i London över nyår). Var jättetrevligt tills vi skulle ge oss in å se på fyrverkerierna. Det började regna strax innan 12 och när vi väl kom fram till floden så såg vi ändå inget av fyrverkerierna, så totalt onödigt att ens åka in alltså. Men fick ju min nyårskyss iaf och det vägde upp alltihop :)
 
Efter nyår har det inte hänt jättemycket förrän nu i helgen när jag, Shire och hans mamma var på afternoon tea med champagne som var hans julklapp till oss, och idag när jag har varit på spa med jobbet som var julklapp från dom. Väldigt bra helg alltså! Och sen imorrn åker jag ju till Sverige, ska bli underbart! Ska frossa i allt som inte går att få tag i här :)
 
Har även hunnit med att titta på två lägenheter, måste ju flytta den 7:e februari. Den första var inget att hurra för men den andra gillade jag jättemycket så håll tummarna att de gillade mig med så att de väljer mig :)
 
Slänger in nån bild också så alla blir nöjda och glada!
 
Alla killar utom två hade samma outfit för nyårskvällen haha
 
 
Igår efter afternoon tea så gick jag och Shire och tog en öl uppe på en terass där det var fantastisk utsikt. Lite kallt efter ett tag men i sommar kommer det nog vara underbart! St Pauls cathedral är den ni ser i bakgrunden. Måste förresten berätta en rolig händelse från imorse. Jag och Shire vaknade av att en av hans flatmates kompisar kom i Shires rum och började leta efter nåt, typ rotade i Shires byrålådor o.s.v. Han va skitfull/hög för det gick absolut inte att få nåt vettigt ur honom, men till slut fick Shire ut honom därifrån iaf. Sen när jag skulle åka iväg till spat så hittade jag honom i trappuppgången utanför Shires lägenhet där han låg å sov. Så sjukt haha. Ytterdörren stod dessutom öppen så han måste fryst jättemycket.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanna
skriven :

Vad mysigt du verkar haft det! :-) Vi måste köra något ordentligt afternoon tea när vi hälsar på! Du får reka tills dess. ;-)

2 Lisa
skriven :

Hur hade du det i Sollentuna? Typiskt att du är i Sverige o man inte träffar dig ;) Men till sommaren, då jäklar ;) Hoppas allt är bra!! Puss

3 Lisa
skriven :

Tror det är väldigt olika för både barn o föräldrar hur snabbt de anpassar sig, vissa barn på Emils avdelning bryr sig inte när mamman/pappan går, de har knappt förstått vad som händer än medan Emil blir ledsen bara jag flyttar mig en decimeter där på golvet för han vet preeecis vad som väntar ;) så alla barn blir väl ledsna nån gång och då är det rätt skönt att ta det under inskolningen och inte sen när man ska iväg och jobba :) Så försöker jag tänka iaf ;)

Ser fram emot din uppdatering!! Var Shire med till Sverige förresten? Jag vet inte ens det! :( Saknar dig! Puss!