carolinailondon.blogg.se

Återuppståndelsen

Halli hallå.
 
Har för tillfället fruktansvärt tråkigt på jobbet så jag började läsa min gamla blogg, jisses. Höll på att dö av garv några gånger, och har bara hunnit med 2007 än så länge! Sjukt bra tidsfördriv iaf. Så jag tänkte att jag borde börja blogga här igen (även om ingen kommer läsa) för det är så himla kul att ha kvar och läsa i framtiden. Dessutom glömmer man så fort detaljer om man inte skriver ner dom.
 
Tänker inte gå igenom allt som hänt sen sist dock.. Men kan ta helgen! Var iväg med Shires familj till en liten stad/by/håla nånstans mellan Cheltenham och Bristol (säger er mycket eller hur). Det var Shires familj, hans moster, hennes dotter + kille, hans morfar, och en annan kusin + hans fru (hans föräldrar var inte med). Var så himla mysigt! Shire's kusin Karen's kille är från Australien så vi är "the foreigners" i familjen haha. Skönt att ha nån som känner sig lite som en utböling ibland förutom mig! T.ex så hade Shire's morfar med sig Yatzy. Bara det att i England säger man tydligen Yackee (osäker på stavning), vilket jag och Mark (australiensaren) tyckte var mycket märkligt. Men det var vi ju i totalt underläge om att tycka så vi fick snällt finna oss i det. Mycket mat och alkohol blev det också ;) 
 
Nu i helgen ska vi på bröllop, mitt första engelska! Är sjukt taggad! Köpte en ny klänning förra veckan som jag ska ha, mycket nöjd. 
 
Ska bli spännande att se om någon läser detta, fortsätter nog med nåt inlägg då och då hur som helst.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: