carolinailondon.blogg.se

Senaste nytt

Över en vecka sen jag skrev nu, av lite olika anledningar.. Först fungerade inte vårt internet på två dagar (vet inte hur jag överlevde eftersom jag surfat upp mitt internet på mobilen också), sen blev jag sjuk i måndags. Hade 39 graders feber på kvällen så stannade hemma på tisdagen. Mådde dock bättre sen så jobbade onsdag och igår. Nu är jag dock ledig till måndag så passar på att skriva lite nu :)
 
Vart spontanutgång i fredags efter vi hade haft lite tårtmys alla tjejer. Var dock bara jag, Carolina och Anna som gick ut. Mötte upp Shire, Rory och en av de som de ska bo med sen, Tim heter han. Verkar va en kul typ, är från Australien så känns lite exotiskt haha. Hemma vid 3 och sen skulle jag upp å jobba vid 10 på lördagen, å Shire snarkade hela natten. Så var lite seg kan man säga.. Så blev ingen utgång för varken mig eller Carolina på kvällen där, vi hade myskväll hemma istället :) på söndagen åkte jag å Shire ut till den stora shoppinggallerian i London, Westfield. Gigantisk verkligen, de hade t.o.m Polarn och pyret där!? Liten surprise. Bara Shire som shoppade dock. Sen åt vi middag på en mexikansk restaurang, så gott!
 
I måndags jobbade jag som sagt å blev sjuk på kvällen, på onsdagen fyllde Carolina år så det skulle vi ut å fira. Började med kladdkaka hemma å sen ut å käka på Friday's :) det var jag, Carolina, Anna, Johanna (som vi var ute med för nån vecka sen), Shire och Rory. De flesta av oss var rätt så sega dock plus att majoriteten av oss skulle jobba på torsdagen så vart rätt så tidig hemgång. Blir desto mer fest imorrn istället ;) Shire är dock hemma i Cheltenham i helgen så blir nog en tjejkväll, men det ska bli kul!
 
Idag har jag äntligen skaffat en bankkonto också, vilket var det sista av det jag måste ha för att kunna leva, bo och jobba här. Skönt att ha allt avklarat nu! Blir förmodligen en lugn kväll ikväll, men man kan aldrig vara säker när man bor i London!
 
 
Emilia vispar grädden till tårtan, vi kom på att vi inte har någon elvisp så vi använde staxmixern, funkade fint men skvätte ganska mycket, därav haklappen haha.
 
 
Mys!!
 
 
Carolina köpte en gris-onepiece till sig själv i födelsedagspresent, och den var Shire såklart tvungen att pröva.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lisa
skriven :

Åh, du verkar ha det härligt, massa party o kul grejer! Tänker på dig, och saknar dig. men snart ses vi förhoppningsvis! Ett tag så var det en tanke som slog mig: jag kan åka till London, själv, på en partyweekend, men sen kom jag på det där med lokalsinnet... haha. Puss!

2 Susanna
skriven :

Kul att äntligen få läsa lite mer om hur du har det! :-)

3 Milla
skriven :

Har totalt missat att du flyttat till London! Gud så häftigt och modigt av dig :) Verkar dessutom som du trivs jättebra, skönt! Kul att följa dig här på bloggen :) Kramar

4 Kajsa ♡
skriven :

Mycket party, underbart!

Men har han inte dräkten bakofram, hihi :D