carolinailondon.blogg.se

Trött

Känner plötsligt en sån oerhörd saknad efter katterna, har ju levt med katt nu 4 år och det känns faktiskt riktigt tomt utan dem. Hade jag bott själv nu hade jag nog absolut funderat på att skaffa en.
 
Annars har vi sjukstuga här hemma nu, vi löser av varandra. Jag var ju dålig förra veckan och dras fortfarande med en envis rethosta (var tvungen att gå upp en stund inatt för jag vaknade och kunde inte sluta hosta). Nu har Emilia fått halsfluss och Anna har tydligen haft feber under dagen. Var väl bara en tidsfråga innan nån av oss skulle bli dålig och smitta alla andra.
 
Händer inte så hemskt mycket annars, var ute i helgen med Carolina, men var hemma rätt så tidigt. Är ju mysigast att sitta på en pub men de stänger senast 12. Shire har vart hemma i Cheltenham så har inte träffat honom sen förra onsdagen, och i helgen flyttar han så han visste inte om han skulle ha tid att ses då.. Så det känns lite tråkigt. Så får se vad jag hittar på i helgen annars, är ledig nämligen. Jennifer och Emilia får besök av sina pojkvänner och Emmelie åker till Sverige en sväng.
 
Finns säkert nåt intressant jag skulle kunna berätta om, men är så trött nu så orkar inte komma på nåt haha. Ni får nöja er med detta den här gången!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: