carolinailondon.blogg.se

Händelserik helg och hemlängtan

Ja det finns mycket att säga om fredagen! Jag råkade ju säga att Julia och Alex har haft ett one night stand till mina flat mates, big mistake. Det togs upp ett antal gånger under kvällen och tror Alex tyckte det va riktigt jobbigt. De har inte riktigt lärt sig vart man drar gränsen och när skämt inte är roliga längre kan man säga. Men de (Anna och Jennifer) gick ut själva sen, de hade två kompisar här också, och det va nog bäst haha. Vi gick ut mot okänt mål vilket kan sluta hur som helst. Vi var ute rätt sent så alla pubar höll på att stänga dock vilket var lite synd, men vi hittade till slut en smockfull bar/klubb i Soho där vi ändå hade det rätt okej :) men nästa gång kör vi nog lite mer planering! När vi skulle hem skulle vi såklart ha McDonald's, men då stängde dom, kl.2??? Å inget annat vi såg på vägen var öppet. Så sjukt besvikna haha!
 
Igår gjorde jag inte mycket.. Väntade på att Carolina skulle komma hem från jobbet så hon kunde berätta mer om henne och Rory som fick ihop det lite grann på fredagen haha. Men klockan blev rätt mycket, skickade flera sms som jag inte fick svar på så jag somnade till slut. Sen vaknade jag imorse och insåg att hon aldrig kom hem så då blev jag faktiskt lite orolig. Skulle precis ringa när hon hörde av sig och sa att hon tydligen sovit hos sin jobbarkompis som hon spanat in ett tag. Där ser man! Så nu väntar jag igen på att hon ska komma hem för nu har hon massor att berätta.. Men klockan börjar bli rätt mycket igen så vet inte riktigt om hon inte kommer hem ikväll heller? Vi får se. Har iaf ätit ihop igen, fast utan Carolina och Emilia (som har sin pojkvän på besök så de bor på hotell). Får se om det blir en återkommande söndagsaktivitet :)
 
Imorrn börjar jag jobba, ska bli skönt! Hade lite hemlängtan igår faktiskt, men som jag sa till Shire, det är nog för att det här inte känns som hemma än. Får hoppas det iaf. Här kommer några få bilder från i fredags!

Shire satte på sig Carolinas pälsväst men försökte gömma sig i garderoben när jag skulle försöka ta kort på honom haha.
 
 
Ute på klubben! Carolina är den blonda längst fram, ni har nog inte sett bild på henne innan kom jag på! De andra känner ni ju igen, Emmelie är hon i mitten längst bak.
 
 
Ja min pojkvän är helt normal
 
 
Shires kompis Rory till vänster
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: